پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228213
بهمن عسگري به مدال نقره دست يافت/حذف عرب و گنج زاده
تاریخ انتشار : 1396/03/28 20:54:24
نمایش : 1426
پرونده سه کاراته کاي ايراني حاضر در رقابتهاي ليگ جهاني کاراته با يک مدال نقره در وزن ۷۵- کيلوگرم در تولدو اسپانيا بسته شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در ادامه اين رقابتها که از روز گذشته آغاز شده، بهمن عسگري در وزن ۷۵- که با شکست همه رقبا بدون از دست دادن حتي يک امتياز به ديدار نهايي رسيده بود، در اين مرحله مقابل «لوگان کاستا» از فرانسه ٨ بر ٧ نتيجه را واگذار کرد و نقره گرفت.

عسگري بعد از يک دور استراحت، «استفان کاروانيسکي» از انگلستان را ۷ بر صفر، «جردن ماهر» از استراليا را ۵ بر صفر، «لورنزوپيترومارچي» از ايتاليا و «نيکولاس کوزماس» از يونان را با نتايج مشابه ۹ بر صفر و «جوکلاوي» از انگلستان را ۴ بر صفر شکست داده و به ديدار پاياني راه پيدا کرده بود.

تيم کشورمان در اين رقابتها سه نماينده داشت که سجاد گنج زاده در وزن ۸۴+ کيلوگرم بعد از دو پيروزي مقابل «يورداکوندوف» از بلاروس و «ميشل بابوس» از کشور ميزبان، دور سوم نتيجه را ۲ بر صفر به «ميشل بابوس» از لهستان واگذار کرد و حذف شد. 

هادي عرب ديگر کاراته کاي ايراني حاضر در وزن ۸۴+ کيلوگرم بعد از برتري ۲ بر صفر دور نخست مقابل «ميشل چيسلاندي» از ايتاليا، برابر «سرگئي گومز» از کشور ميزبان بازنده شد و از دور رقابتها کنار رفت. 

اين دوره از مسابقات که روز گذشته با حضور  ۸۲۵ ورزشکار از ۶۷ کشور در شهر «تولدو» آغاز شده، امشب با شناخت نفرات برتر به پايان مي رسد. 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html